Khamis, Jun 23, 2011

Persoalan lagi....

salam sejahtera semua...

hal ni masih lagi berkait dengan si Hawa dan Adam... Saya dah baca komen cik yayang... satu je komen setakat ni kat post...

Saya sebenarnya lebih cenderung kpd si Hawa, mungkin sy x dengar citer si Adam... Bahagian mana yg menyebabkan de berkecil hati... Menurut saya, Hawa bersikap begitu mgkin nak menguji... Saya pon rasa de ada wat salah ngan Adam... Persoalan saya kat sni adalah kenapa Adam x nak bg peluang kedua kepada Hawa. Saya tau ada tahap kesabaran pd setiap org... Tak salah rasanyer de cuba membuka ruang... saya pon... akan cuba buka ruang kepada kawan2 yg melukakan... tp dalam kes couple ni, sy pon x tau akan buat.. tp kalo sy ada di tempat Adam .... saya pasti sy akan bg ruang kepada Hawa...

Andai katalah, Mereka ni memilih untuk kawin... x sampai brapa bulan mesti dah naik mahkamah, kan.. xd kah cara untuk Hawa ni tebus balik kesalahan dia??? sy pon x pasti apa yg nak jelaskan kat sini... sy pasti sy berharap sgt deorg ni bebaik semula.....

sekian...

pen off~~

1 ulasan:

  1. yayang jugak harap begitu...kadang2 ribut melanda tu sbnarnye nk bg hujan lebat supaya pkok2 hidup subur..seperti itu jugak percintaan dan perkahwinan...kita menghadapi semuanye....

    BalasPadam